Stránky

streda 30. októbra 2013

Ešte dvakrát sa vyspím...

(by Denisa)

A potom to príde. Deň už nebude mať 24 hodín, ale 31. Pýtate sa ako je to možné? Že vraj to súvisí s tým ako rýchlo sa Zem otáča a ako rýchlo ide lietadlo. Ja sa do tej fyziky nerozumiem.

Po niekoľko hodinovom lete vystúpim (snáď) na letisku v Little Rock (Malej Skalke). A čo sa bude diať potom? Iba pán Boh vie. Doslova. A preto mám vlastne dôvod tešiť sa na tú Ameriku. Lebo ja som domased-ľudomil a viem, že v cudzom svete mi bude akobysomto... cudzo. Ale Pán Boh nebude cudzí, On bude Ten istý. A keď sa stretnem s Jeho americkými deťmi, budú to vlastne moji súrodenci. A toto je na Cirkvi najkrajšie. Žiadna voľnočasová záľuba, žiadne spoločné pocity, žiadne rovnaké znamenie zverokruhu nemôže spôsobiť to, že neznámi ľudia sa stanú rodinou. 
To môže iba Kristus.



„Veď všetci, čo ste boli pokrstení v Krista, Krista ste si obliekli. Nie je ani Žid, ani Grék,(ani Slovák, ani Američan – pozn. autora; ale autora blogu, nie Biblie:) nie je ani otrok, ani slobodný, nie je muž a žena, lebo všetci ste jedno v Kristovi Ježišovi.“ Gal.3,27




A preto sa teším.
Na kamarátov z Atlanty, na chodenie po školách a rozprávanie o KECY campe a o tom, čo Pán Boh robí na Slovensku. Na Bartonovské deti, bývalú Prešovčanku Christinu Pelto (teraz už Madison) a Schaderovcov. Na pozývanie nových ľudí, aby boli mojou modlitebnou a možno aj finančnou podporou. Teším sa, že budem môcť byť svedkom za veľkou mlákou, ale ešte viac sa teším, že môžem byť Jeho svedkom tu a že môžem zažívať ako koná. Bez Neho by sa nekonala žiadna Amerika. Keby len to... 
Bez Neho by som nemala nič nových súrodencov, milosť a odpustenie na každý deň, hojnosť všetkého.
Uvedomujem si každý deň, čo všetko mám vďaka tomu, že som Jeho – Kristovou – kresťankou? Uvedomuješ si ty,  čo všetko máš v Ňom?

„Požehnaný Boh a Otec nášho Pána Ježiša Krista, ktorý nás požehnal všetkým duchovným požehnaním cez naše spoločenstvo v Kristovi v nebesiach.“ Efezským 1,3



Ak si na mňa z času načas spomeniete, modlite sa prosím
  • aby som vydávala pravdivé svedectvo, ktoré bude oslavovať Jeho a nie mňa
  • aby americkí študenti prežili povolanie do misijnej služby na Slovensku
  • aby som sa veľa naučila a veľa porástla
  • aby Pán Boh naklonil srdcia ľudí k podporovaniu
  • aby mal Daniel, čo jesť a do čoho sa obliekať, kým budem preč :)


  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára