Stránky

piatok 8. mája 2015

Newsletter Apríl

Newsletter Apríl 2015 (Denisa)
View this email in your browser
Neviem ako vy, ale ja som veľmi vďačná za svoj život. Že mám pohodlnú posteľ, celkom rýchly internet, sem tam nejaký kupón do aquaparku. Celkom pohoda. Z času na čas síce moje myšlienky zablúdia k tomu, že by som chcela mať na dvore bazén, šoférovať BMW a plánovať dovolenku na Bali. Ale som vcelku spokojná.

Čo by sa však stalo, keby jedného dňa prišiel za mnou Boh Otec a povedal mi, že má pre mňa plán, ktorý by zahŕňal presťahovanie sa do Izraela do roku nula. Asi by som sa snažila vykrútiť z toho, čo najskôr. Nechcelo by sa mi vzdať môjho komfortu. A čo ty? Ako by si reagoval na takéto povolanie?

Ježiš Kristus musel opustiť komfort večnosti, všadeprítomnosti, kráľovstva a narodiť sa do Izraela v čase, keď boli pod nadvládou iného štátu. V čase, keď sa spalo asi tak pohodlne ako na konfirmandských víkendovkach. Narodiť sa k ľuďom, ktorí ho nepríjmu.
Ale On to urobil. Lebo ma miluje. Lebo miluje teba. Viac ako svoj život.
"Do svojho vlastného prišiel, ale jeho vlastní ho neprijali. Tým však, čo ho prijali a veria v jeho meno, dal moc stať sa Božími deťmi."
Ján 1,11-12



Modlite sa s nami za:
  • Denisinu skupinku "More like Jesus"
  • Danielovu skupinku
  • FUSION službu v zbore v Obišovciach
  • KECY campy
  • Zuzanu a Stana Alexovičových
  • Záverečné ŠPM 22.-24. máj
  • Seniorátne stretnutie dorastu 16.máj a European leadership forum (Denisa tu bude vyučovať)

Odvážne kroky (by Denisa)

 
Taký bol názov tohtoročného  summitu Global Youth Initiative, ktorý sa konal koncom apríla v Izraeli. Učili sme sa o Ježišovi, o Jeho živote, o Jeho odvážnych krokoch tu na zemi.
Bolo pre mňa úžasné stáť na miestach, kde stál Ježiš a poznávať Ho ešte omnoho viac. Vidieť studňu, kde sa stretol so Samaritánkou. Kráčať údolím, kde sa mohla stratiť tá jedna ovečka zo 100. Vidieť prázdny hrob...
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, môžete si pozrieť tento link GYIsummit2015.
Alebo si môžete so mnou dohodnúť stretnutie a rada vám porozprávam všetko, čo som sa naučila.

 
 
KECY TVT 2015
(by Daniel)
Na začiatku apríla sme pripraviliTréningový Víkend Tímov pre zbory, ktoré aj v tomto roku organizujú KECY camp. Približne 70 vedúcich z 9 cirkevných zborov z rôznych kútov Slovenska sa stretlo, aby sa lepšie pripravili na KECY.
Najväčším povzbudením pre mňa osobne bolo vidieť mnoho mladých tvári pripravených slúžiť a odovzdať zo seba to najlepšie. Veľká časť účastníkov boli ešte tínedžeri čo znamená, že aj na Slovensku vyrastá generácia, ktorá môže urobiť veľké veci. Je potešením vidieť ich rásť a slúžiť iným. Aj z Prešova prišiel mladý a silný tím.Fotogaléria za TVT tu.
FUSION v Obišovciach!
(by Daniel)
Presne 24.apríla sa v cirkevnom zbore v Obišovciach začala nová éra. Odštartovalo to konkrétne v telocvični na ZŠ v Kysaku, kde sa uskutočnil koncert. Samozrejme sa to celé neudialo samo od seba, ale dalo to aj kopec námahy. Veľká vďaka patrí dobrovoľníkom z Banskej Bystrice, Bratislavy a samozrejme z Obišoviec.
Koncert ihneď prilákal mladých a tak sa v Obišovciach a Kysaku začala službu s dorastom a mládežou cez hudbu. Modlite sa spolu s nami aby aj táto služba prinášala svoje ovocie v Obišovciach a Kysaku. Ak by si chcel vedieť a vidieť viac klikni nižšie:
Facebook stránka Fusion Obišovce
Zuzana sa vydala
(by Denisa)
Tohto mesačný newsletter zakončím správou, ktorá mi (a verí, že aj vám) vyčarí úsmev na tvári. Dovoľte mi predstaviť manželov Alexovičovcov. Prvé dievča z mojej prvej skupinky je už manželkou. Wow.

Modlite sa spolu s nami, aby ich manželstvo vždy pevne stálo na Skale, ktorou je Kristus. Aby ich vzťah bol svetlom a soľou pre ľudí okolo nich.

       "Hospodinove skutky lásky neprestávajú, lebo Jeho milosrdenstvo sa nekončí; obnovujú sa každého rána, veľká je Tvoja vernosť."
Žalospevy 3,22-23
Tu môžete našu službu podporiť finančne
Share
Forward
Inšpirácia pod čiarou

Naša kamarátka Monika bola vybraná na stáž do USA. Inšpirovať a trénovať sa v našom KECY partnerskom zbore Vertical Life Church, Atlanta. Veríme, že vďaka jej službe tam bude môcť byť budované Božie kráľovstvo. A veríme, že všetko, čo sa naučí, použije v službe doma v ECAV Prešov.
A tu je naša inšpirácia pre vás:
Prosím, modlite sa spolu s nami za ňu. Ak by ste ju chceli podporiť aj finančne (lebo taká stáž aj niečo stojí), môžete tak urobiť do konca mája na
Č.ú.: 2902945651/0200
Poznámka: US stáž-Monika
Copyright © 2015 TCKompas, All rights reserved.
Ďakujeme za Tvoju podporu.

Our mailing address is:
TCKompas
Vojtecha Spanyola 37
Žilina 01001
Slovakia

Add us to your address book


unsubscribe from this list    update subscription preferences 

Email Marketing Powered by MailChimp

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára